Beheer & dataterugwinning

Functie

  • U staat in voor het beheer van contracten (codering van contracten, controle van tarieven)
  • U bent de schakel tussen klanten, interne en externe diensten
  • U voert de facturering uit, volgt de betalingen op en herlanceert achterstallige betalingen
  • U werkt de scoreborden bij.

Profiel

    • Secretariaatsopleiding, directiemedewerker, beheersassistent.
    • U hebt 1 tot 2 jaar ervaring met administratief beheer.
    • U bent zorgvuldig en betrouwbaar.
    • U hebt een uitstekende kennis van het Frans en het Nederlands, zowel mondeling als schriftelijk.
    • U beheerst de programma’s van office (Microsoft Office, gebruik van het internet)
    • U geeft blijk van een teamgeest en bent flexibel.

Ons aanbod

Wij bieden u een voltijds permanent contract in een stimulerende omgeving.

De vergoeding wordt voorgesteld op basis van het profiel en uw ervaring.

 

Kandidaturen

Wilt u deel uitmaken van dit avontuur en het verhaal van Skyforce samen met ons schrijven ?

Stuur dan uw sollicitatiebrief samen met uw CV naar het e-mailadres jobs@skyforce.be