Functie
Als helpdeskmedewerker bent u de eerste contactpersoon voor de klant die zich tot deze dienst zal wenden in geval van problemen met het gebruik van een van de softwareprogramma’s. U stelt hem een gepaste oplossing voor zijn probleem voor.
Hiervoor zal u:
- Functionele incidenten volgens de procedure registreren en categoriseren om de prioriteit van behandeling te bepalen.
- De incidenten vergelijken met de kennisdatabase en analyses uitvoeren om na te gaan of er een antwoord bestaat op dit soort vragen.
Profiel
- Basiskennis:
- PC-hardware, laptop, printers.
- Besturingssystemen Windows en Mac.
- Netwerk (switch, router, wireless, firewall, IP, DNS…)
- U bent vertrouwd met webtools.
- U hebt minstens 1 jaar ervaring in een vergelijkbare functie binnen de dienstensector.
- U hebt een zeer goede kennis van het Frans en een goede notie van het Nederlands.
- U hebt een assertieve en overtuigende communicatiestijl.
- U bent resultaatgericht en maakt gebruik van uw kansen.
- U bent georganiseerd en structureert uw problemen in functie van tijd en prioriteit.
- U bent vlot aan de telefoon
Ons aanbod
Wij bieden u een full-time contract aan voor onbepaalde duur, een stimulerende functie in een wereld die een enorme evolutie ondergaat, werk dat voornamelijk gebaseerd is op klanten, evenals een aantrekkelijk pakket (salaris, bonussen, bedrijfswagen en een tankkaart).
Kandidaturen
Wilt u deel uitmaken van dit avontuur en het verhaal van Skyforce samen met ons schrijven ?
Stuur dan uw sollicitatiebrief samen met uw CV naar het e-mailadres jobs@skyforce.be