Functie
- U zorgt voor de ondersteuning van de administratieve en commerciële relatie met onze klanten (MKB, TPE of onafhankelijk).
- U bent het voornaamste aanspreekpunt voor de administratieve follow-up en verzoeken om informatie.
- U verwerkt inkomende aanvragen en volgt deze op, lost klachten op,… (Telefoon, e-mail, post,…)
- U zorgt indien nodig voor het escaleren van de Helpdesk-ondersteuning en volgt het oplossen van problemen op.
Profiel
- We zijn op zoek naar iemand met eerdere ervaring in een vergelijkbare functie.
- U hebt een uitstekende kennis van het Frans en het Nederlands, zowel mondeling als schriftelijk.
- U bent attent en zowel mondeling als schriftelijk op uw gemak.
- U beschikt over goede computervaardigheden (Microsoft Office, internetgebruik)
- U hebt een goed aanpassingsvermogen.
Ons aanbod
Wij bieden u een full-time contract aan voor onbepaalde tijd, in een stimulerende omgeving en aantrekkelijke loonvoorwaarden.
Kandidaturen
Wilt u deel uitmaken van dit avontuur en het verhaal van Skyforce samen met ons schrijven ?
Stuur dan uw sollicitatiebrief samen met uw CV naar het e-mailadres jobs@skyforce.be